Cara membuat wanita lebih puas den ketagihan

Dan ini lah cara untuk membuat wanita tersebut mejadi ketagihan dan menjerittttttt  !!!!
 Anda bisa mencari letak G-Sport yang ada pada organ Mrs V pada wanita

Apa itu G-Sport pada wanita ?
G-Sport adalah  sambungan daripada biji kelentit. Tahap sensitivitinya sama dengan biji kelentit. hal inilah yang harus kita cari di mrs v pada wanita.

bagaimana cara mendapatkan nya ? simak dan baca penjelasannya berikut ini.
 Cara untuk mencari titik G-Spot pada wanita sebenarnya tidaklah susah.Tetapi, yang paling penting anda perlu buat wanita anda terangsang terlebih dahulu dan benar-benar dalam posisi terangsang. Dan jika wanita sudah merasa terangsang. Dan selapas itu mausukan jari anda ke dalam Msr v beliau. Cari titi G di bagian atas dinding lubang faraj, antara 2 hingga 3 inci dari bukaan faraj. Titik G-Sport ini sangat kecil hanya berbentuk benjolan daging yang menonjol dekat dinding faraj, jika wanita tersebut benar-benar berghirah, tak sukar anda mancari posisi tersebut.


Lokasi G-Spot wanita

 Jika anda sudah jumpa, coba anda menhosok titik tersebut dan liat reaksi nya. Jika beliau memberi  reaksi luar bisa tahiah,bararti anda sudah jumpa di titik G-Sport tersebut. Lalu anda bisa menggosok di bagain G-Sport dengan menggunkan jari anda dan resapi. Tapi awas,jangan gosok atau tekan terlalu kuat. Titik ini sangat sensitif dan perlu dirangsang dengan lembut, bukan rakus. Walau bagaimanapun, titik ini sukar di cari jika wanita tersebut tidak benar-benar ghairah. Dan tidak semua wanita juga tahu jika mereka mempunyai titik G-Sport didalam faraj mereka.
 Kedudukan titik ini berbeda untuk setiap wanita. Maklumlah, bentuk fizikal manusia berbeda, termasuk bentuk faraj, saiz lubang faraj, dan sebagainya – begitu juga lokasi dan saiz G-Spot. 

Catatan penting untuk seorang pria !!!
 G-Spot hanya akan timbul dan menonjol sekiranya wanita tersebut benar-benar terangsang. Ini kerana apabila wanita ghairah dan terangsang, darah akan mengalir dengan laju ke kawasan tersebut. Ini buat titik tersebut membengkak, seterusnya timbul pada kawasan dinding faraj.

Inilah 5 posisi bersetubuh Untuk merangsang G-Sport pada wanita

Bayangkan jika anda sudah merangsang titik G-Sport tersebut sudah pastu wanita tersebut mengalami nikmat yang sangat hebat. Dengan mudah beliau boleh puas sehingga kelimaks dengan rangsangan tambahan pada G-Sporrt beliau.

Disini saya beri 5 posisi seks untuk merangsang G-Sport pada wanita.



Posisi G

 Sesuai dengan namanya, posisi ini dicipta khusus untuk merangsang G-Spot, dan juga biji kelentit wanita ketika bersetubuh. Untuk buat posisi ni lebih nikmat, suami boleh letak tangan pada perut isteri dan tekan lembut perut beliau. Ini akan beri rangsangan tambahan dari luar kepada kawasan titik G isteri, dan buat lubang faraj lebih sempit.



Posisi gunting

 Posisi ini mungkin sukar dilakukan bagi yang pertama kali mencuba. Tetapi kesannya boleh buat isteri mendesah nikmat. Ketika suami mendayung pada posisi ini, dengan mudah suami boleh menghentam dan menggesel biji kelentit isteri. Posisi zakar juga boleh merangsang titik G-Spot isteri. Cuma perlu sengetkan sedikit zakar ke lokasi titik G isteri anda
 

Posisi koboi


 Suami menunggang isteri seperti menunggang kuda – ini adalah antara posisi terbaik untuk merangsang biji kelentit dan G-Spot isteri. Walaupun zakar tidak menujah dalam pada posisi ni, dengan mudah anda boleh menggesel biji kelentit dan titik G isteri ketika mendayung. Minta kerjasama isteri untuk gerak dan goyang bersama ketika anda menujah. Ini beri lebih nikmat pada posisi ini.


Posisi scoop

 Bukan posisi sudu spoon ya, ini posisi sudu scoop. Jika pada posisi spoon suami memasuk isteri dari belakang, posisi scoop pula suami menujah isteri daripada hadapan. Seperti kebanyakan posisi bersetubuh untuk merangsang G-Spot isteri, posisi tidak menujah dengan dalam. Yang paling penting ialah anda boleh menggesel biji kelentit dan titik G isteri anda.


Posisi wanita di atas

  Posisi bersetubuh yang popular untuk wanita yang suka dominasi. Posisi bersetubuh ini sangat sesuai sekiranya isteri ingin mengambil alih tugas untuk merangsang G-Spot beliau. Pada posisi ini isteri bebas bergerak dan mencari “sweet spot” terbaik untuk merangsang titik G beliau. Suami hanya perlu bekerja sama dan merangsang bahagian lain pada tubuh isteri – dengan mudah isteri boleh klimaks.

selamt mencoba dan menikmati

You Might Also Like

0 comments